Καυτό λεσβιακό στην τουαλέτα beach club της Μυκόνου

λεσβιακό

Την ερωτική λεσβιακή ιστορία μοιράζεται μαζί μας η Ιωάννα Κ.

Με τις φίλες μου λέγαμε για χρόνια πότε επιτέλους θα επισκεφτούμε την όμορφη Μύκονο. Είχαμε ακούσει τόσα πολλά άλλα δεν είχαμε ταξιδέψει.
Μέχρι που βρήκαμε ένα οικονομικό ταξιδιωτικό πακέτο για του Αγίου Πνεύματος και αποφασίσαμε να πάμε!

Mykonooooos

Κάναμε τις περιποιήσεις μας, μανικιουρ-πεντικιουρ, μαλλιά, ψωνίσαμε ρούχα και μαγιό και γεμάτες διάθεση για ξεφάντωμα, πήραμε το πλοίο της γραμμής πολύ πρωί από το λιμάνι του Πειραιά.
Φτάσαμε νωρίς το μεσημέρι, άυπνες μεν αλλά με πολύ καλή διάθεση.
Δυσκολεύτηκαμε να βρούμε το ξενοδοχείο και κουρασμένες πλέον φάγαμε κάτι πρόχειρο και πέσαμε για ύπνο.
Κατά τις 19.30 σηκωθήκαμε ετοιμαστήκαμε και βγήκαμε για φαγητό και μπαρότσαρκα στην Χώρα της Μυκόνου.
Γευματίσαμε σε ένα κυριλέ εστιατόριο και το βράδυ, ξεσαλώσαμε σε μικρά μπαράκια στο Κέντρο του νησιού.
Ο καιρός ήταν υπέροχος, το νησί είχε κόσμο, κυρίως Έλληνες και λίγους ξένους!

Το βράδυ κύλησε με απολαυστικά κοκτέιλ και ρυθμούς despacito!!!
Το αεράκι σήκωνε την φούστα μου και όλο την κατέβαζα. Μετά από 2 κοκτέιλ είχα ξεχάσει ότι φοράω φούστα!!!

Αφού γυρίσαμε τα περισσότερα bar στην Χώρα, φάγαμε σουβλάκια και πήγαμε για ύπνο στο ξενοδοχείο.
Το μεσημέρι θα πηγαίναμε σε ένα από τα πιο γνωστά beach club της Μυκόνου για μπάνιο, χορό και πολύ πιώμα!!!

Ξέφρενη διασκέδαση

Πέσαμε ξερές και ξυπνήσαμε κατά τις 12.00, φορέσαμε τα καινούρια μας μαγιό και πήραμε τον δρόμο για το γνωστό beach club…

Φτάνοντας στο πάρκινγκ είδαμε πολλά αμάξια παρκαρισμένα κι’ έτσι ξέραμε ότι μας περιμένει ανελέητο ξεσάλωμα!
Μπήκαμε ενθουσιασμένες και πολύ πολύ χαρούμενες!!!
Γινόταν χαμός από κόσμο και σίγουρα ήταν εκεί πάνω από 2.000 άτομα!!!
Άνδρες γυναίκες, στην παραλία κι’ άλλοι στο beach club που έπιναν το ποτό τους.

Ήταν ακόμα νωρίς όπως μας είπαν οι σερβιτόρες. Μετά θα ξεκινούσε η καλή φάση !!!
Τα σφηνάκια, τα κοκτέιλ και οι μπύρες έδιναν και έπαιρναν !!!
Ξεκινήσαμε κατευθείαν το ποτό, τον χορό και κάναμε και βουτιές στην θάλασσα ενδιάμεσα!!!

Lesbian καταστάσεις…!

Αφού είχαμε φτιαχτεί, ξεκινήσαμε να χορεύουμε με διάφορα άτομα κυρίως Έλληνες.
Μέσα στο μπλέξιμο του πλήθους, κατέληξα να χορεύω με μια ξανθιά τύπισσα, την Εβελίνα.
Ήταν από την Θεσσαλονίκη και σπούδαζε Διατροφολογία.
Πολύ όμορφη, με αδύνατο κορμί και πράσινα μεγάλα μάτια!!! Ήταν κι’ αυτή 23 όπως εγώ.
Δεν ξέρω πως αλλά καταλήξαμε να φιλιόμαστε με πάθος και να με χαιδεύει παντού!
Το λεσβιακό τετ α τετ δεν τελείωσε εκεί…
Μου φιλούσε το λαιμό και χούφτωνε το στήθος και τον κώλο μου.
Είχα πλέον μουσκέψει αρκετά και δεν άντεχα άλλο… τριβόμουν πάνω της !
Ζαλιζόμουν από τα ποτά και είχα αφεθεί στα χέρια της…
Δεν σκεφτόμουν τίποτα, δεν με ένοιαζε κανένας. Ούτε που μου πέρασε από το μυαλό ότι σίγουρα μας κοιτούσαν.
Με πήρε από το χέρι και με πήγε στις τουαλέτες. Κατάλαβα ότι θα συνεχιστεί εκεί το λεσβιακό…

Μου κατέβασε αποφασιστικά και γρήγορα το κάτω μέρος του μαγιό και με έγλυψε ενώ ήταν στα γόνατα.
Με ξετρέλανε. Ζαλιζόμουν και από την καύλα κι’ από το ποτό.
Ήθελα να της κάνω κι’ εγώ γλυφομούνι και έσκυψα στα γόνατα για να της γλύψω το μουνάκι της…
Την δαχτύλωνα και με δαχτύλωνε ενώ φιλιόμασταν, μου τσιμπούσε τις ρώγες και μου τραβούσε απαλά τα μαλλιά.

Γλυφομούνια και πλακομούνια στην τουαλέτα

Κατέβασε το καπάκι της λεκάνης και με έβαλε να καθίσω επάνω της για να τρίβομαι και να μου γλύφει παθιασμένα τις ρώγες!!!
Σε όλη αυτή την διάρκεια, μας χτυπούσαν επίμονα την πορτά για να χρησιμοποιήσουν την τουαλέτα αλλά εμείς δεν διακόπταμε και συνεχίζαμε ακάθεκτες το καυτό λεσβιακό…
Μπορέσαμε να κάνουμε την στάση ψαλίδι και να τρίψουμε τα μουνάκια μας η μια στην άλλη….
Η έμπειρη Εβελίνα, καθοδηγούσε το σώμα μου και ήταν η κυρίαρχη του παιχνιδιού!!!

Δεν σταματούσε να με φιλάει, να μου λέει ότι είμαι καύλα και ότι γουστάρει να συνεχίσουμε στο ξενοδοχείο που μένει για να με πάρει με το στραπον της!!!

Μας έκοψαν απότομα γιατί πλέον άρχισαν να φωνάζουν να βγούμε και δεν συνεχίσαμε το λεσβιακό στην τουαλέτα αλλά ανταλλάξαμε τηλέφωνα για να συνεχίσουμε κάποια άλλη στιγμή…