Έκανα φάση με την bisexual φίλη μου στις διακοπές

bisexual φίλη μου

Την ερωτική της ιστορία διηγείται στο Adultclub η Φένια Θ.

Είμαι η Φένια και μένω στον Νέο Κόσμο. Μια χρονιά αφότου πήρα το πτυχίο μου στην οδοντιατρική, σκεφτήκαμε με μια φίλη μου να πάμε διακοπές στην Πάρο.
Την φίλη μου την έλεγαν Ειρήνη και είμασταν και οι δύο 25χρονών.
Θέλαμε εκείνο το καλοκαίρι να είναι μας μείνει αξέχαστο, με κάθε τρόπο!

Στην Πάρο

Αύγουστο μήνα, τρέχουμε με τις βαλίτσες να προλάβουμε το πλοίο για την Πάρο!
Στο τσακ το προλάβαμε, θα το χάναμε γιατί μας πήρε ο ύπνος! Η αναχώρηση ήταν πολύ νωρίς το πρωί και παρότι ήταν Αύγουστος είχε πολύ κίνηση από νωρίς στον δρόμο.
Να ‘μαστε λοιπόν στην Πάρο. Χαρούμενες και ξεχνώντας την κουρασή μας, βγήκαμε βόλτα στα σοκάκια του νησιού για φωτογραφίες, ψώνια και να φάμε κάτι.
Φορούσαμε το μαγιό από μέσα και πήγαμε και στην πιο κοντινή παραλία για μπάνιο.

Εκεί, παρατήρησα ότι η Ειρήνη άρχισε να συμπεριφέρεται λίγο διαφορετικά από ότι συνήθως. Χωρίς όμως να μου λέει ή να μου δείχνει κάτι συγκεκριμένο. Δεν περίμενα ότι θα ανακαλύψω ότι πήγα διακοπές με bisexual φίλη μου που μου έκρυβε όλα αυτά τα χρόνια ότι ήταν bisexual.

Το πρώτο βράδυ είμασταν υπερβολικά κουρασμένες. Κάναμε μια βόλτα και φάγαμε σε μια ταβέρνα. Αμέσως μετά πήγαμε στο ξενοδοχείο.
Αράξαμε στην αιώρα στην βεράντα κοιτώντας τις φωτογραφίες που είχαμε τραβήξει απ’ όλη την ημέρα και μετά κοιμηθήκαμε.
Το πρωί είχαμε το ίδιο πρόγραμμα θάλασσα, βόλτα, φαγητό και το βράδυ θα πηγαίναμε μπαρότσαρκα!

Στην νυχτερινή έξοδο

Φορέσαμε αέρινα φορέματα σε παλ χρώματα, δεν βαφτήκαμε πολύ γιατί είμασταν υπέροχα μαυρισμένες απο την Αθήνα κυρίως και απλώσαμε τα γαλακτώματα στο σώμα μας για να μοσχοβολάμε και ξεχυθήκαμε στα μπαρ!!!
Είχε πολύ τουρισμό και το νησί “βούλιαξε” από κόσμο. Δεν ήταν καθόλου δύσκολο να γνωρίσουμε κι’ άλλους Αθηναίους και μια παρέα που ήταν από Καβάλα και Σέρρες.
Να τα σφηνάκια, να τα υποβρύχια και τα κεράσματα! Σε μισή ώρα είχαμε ήδη κάνει κεφάλι κι’ εγώ και η Ειρήνη.
Η νύχτα κυλούσε υπέροχα! Ήμουν τόσο μα τόσο χαρούμενη που περνούσα καλά μετά από το παίδεμα τόσων ετών με την σχολή!

Η αποκάλυψη

Η διασκέδαση καλά κρατούσε και συνεχίσαμε το ποτό σε άλλο μπαράκι! Εκεί ήπιαμε κι’ άλλο…
Τότε, η Ειρήνη ακούγοντας ένα ρυθμικό τραγούδι που της άρεσε πολύ, με πλησίασε και χόρευε τρίβοντας πάνω μου το κορμί της! Ήρθε και πίσω μου και τριβόταν ξανά χορεύοντας!
Δεν μου έκανε εντύπωση γιατί σκέφτηκα ότι μετά από τόσα ποτά, παίζει να της γεννήθηκε η επιθυμία να προκαλέσει μέσα στο μπαρ.

Όταν όμως με φίλησε την στιγμή που δεν το περίμενα, έμεινα με ανοιχτά τα μάτια να την κοιτάω και να προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε…

Τότε μου το είπε…
– “Δεν στο έχω πει Φένια,  είμαι bisexual, μου αρέσουν και οι γυναίκες. Εσύ μου αρέσεις από την πρώτη μέρα που σε γνώρισα στην σχολή.”
Μου ήρθε ξαφνικό αλλά λίγο το αλκοόλ,  λίγο η διάθεση, λίγο η μουσική και ο κυκλαδίτικος αέρας, παρασύρθηκα στο ερωτικό της κάλεσμα…
Με φίλησε ξανά και έτριβε με το χέρι της το μουνάκι μου μέσα από τα ρούχα…
Στην διαδρομή για το ξενοδοχείο, σταματήσαμε τουλάχιστον 7-8 φορές για να φιληθούμε και να χουφτώσουμε η μία την άλλη!
bisexual

Στο ξενοδοχείο…

Στο δωμάτιο πλέον, έγινε το έλα να δεις!!!

Η Ειρήνη με έγδυσε και με έγλυψε παντού, με δαχτύλωνε, με φιλούσε ξανά και ξανά και μου έλεγε όσα σκεφτόταν χρόνια τώρα ότι θέλει να μου κάνει…

Συνεχίσαμε με στάση 69 και στην πορεία με καθοδήγησε να τρίψουμε τα μουνάκια μας…
Δεν το είχα ξανά κάνει, ούτε το είχα δει ποτέ και μου έδειξε το πώς…
Η bisexual φίλη μου, με είχε ερεθίσει πιο πολύ από ότι η σχέση που είχα 4 χρόνια με ένα αγόρι!!!
Ξημέρωσε, πήγε 11.00 το πρωί και τότε σταματήσαμε, έχοντας τελειώσει πολλές φορές που ούτε τις θυμόμασταν…
Μείναμε στο νησί όπως είχαμε προγραμματίσει και έπαιξε φάση με την bisexual φίλη μου και τις επόμενες νύχτες…